15 2017-07-15

Procedura reklamacji

2022-09-14T15:28:52+02:0015 lipca 2017||

Procedura reklamacji Informacja o trybie zgłaszania reklamacji Pracownicy Banku Spółdzielczego w Żywcu dokładają wszelkich starań, aby świadczone przez nas usługi oraz oferowane produkty spełniały rynkowe standardy, a obsługa Klienta była zawsze na najwyższym poziomie. Jeśli jednak nie jesteś zadowolony ze świadczonych przez nas usług lub znajdujący się w naszej ofercie produkt nie spełnił Twoich oczekiwań – możesz złożyć reklamację w jednej z poniższych form: telefonicznie – w tym celu skontaktuj się z naszą infolinią 338611921 elektronicznie – napisz na adres reklamacje@bs-zywiec.pl pisemnie – wysyłając list na adres: Bank Spółdzielczy w Żywcu, ul. Rynek 23, 34-300 Żywiec lub na adres dowolnej placówki Banku Spółdzielczego [...]

15 2017-07-15

Zastrzeganie dokumentów

2022-08-08T12:13:43+02:0015 lipca 2017||

Zastrzeganie dokumentów Utraciłeś dokument? Nie ryzykuj - zastrzeż go w Banku! Chroń najcenniejszy skarb - swoją tożsamość! Zarówno Klienci Banku jak i osoby nie będące klientami Banku mają możliwość dokonania zastrzeżenia zagubionych lub skradzionych dokumentów tożsamości. W dowolnej placówce Banku każda osoba może dokonać zastrzeżenia następujących dokumentów tożsamości: dowód osobisty, tymczasowy dowód osobisty, prawo jazdy, książeczka wojskowa, książeczka marynarska, paszport, karta stałego pobytu, dokument zagraniczny, inny dokument (niezdefiniowany), oraz dowód rejestracyjny, karty. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z naszym Bankiem.

Przejdź do góry