Aplikacja Mobilna - informacje
NASZ BANK to nowoczesna aplikacja mobilna dla użytkowników serwisu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Żywcu.
Umożliwia ona korzystanie z usługi bankowości internetowej na urządzeniach mobilnych typu smartfon i tablet pracujących na systemie Android oraz iOS (Apple).
Jeśli chcesz bezpiecznie i wygodnie korzystać z usług Banku na urządzeniach mobilnych, nie czekać na SMS-y, szybko i bezpiecznie autoryzować dyspozycje, pobierz i uruchom aplikację Nasz Bank na swoim urządzeniu mobilnym!
Aplikacja mobilna NASZ BANK umożliwia:
- swobodny i bezpieczny dostęp do usług Banku na urządzeniach mobilnych,
- wygodną mobilną autoryzację (zastępującą kody SMS) dyspozycji w bankowości internetowej,
- otrzymywanie powiadomienia PUSH o stanie twoich rachunków i operacjach (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji),
- logowanie przy pomocy kodu PIN lub odcisku palca
- weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
- lista rachunków, lokat, salda, informacje,
- lista kredytów, opis, harmonogramy spłat,
- historia operacji, filtrowanie, wyszukiwanie,
- przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US,
- przelewy QR (płatności bez wpisywania danych),
- geolokalizacja (wyszukiwanie bankomatów i placówek Banku).
Jak zainstalować aplikację mobilną "Nasz Bank"
|
Dla systemu Android:
Potrzebujesz więcej informacji? |
Dla systemu iOS (urządzenia Apple):
Potrzebujesz więcej informacji?
|
Jak aktywować aplikację? Krok 1. Uruchom aplikację
Krok 2. Ustal e-PIN
Krok 3. Dostosuj domyślne limity transakcji
Krok 4. Korzystaj z aplikacji
Uwaga:
|
Jeśli masz niestandardowe pytanie związane z Aplikacją Mobilną "NASZ BANK", napisz do nas: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.