Aplikacja Mobilna - informacje

 

am screens

 

NASZ BANK to nowoczesna aplikacja mobilna dla użytkowników serwisu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Żywcu.

Umożliwia ona korzystanie z usługi bankowości internetowej na urządzeniach mobilnych typu smartfon i tablet pracujących na systemie Android oraz iOS (Apple).

Jeśli chcesz bezpiecznie i wygodnie korzystać z usług Banku na urządzeniach mobilnych, nie czekać na SMS-y, szybko i bezpiecznie autoryzować dyspozycje, pobierz i uruchom aplikację Nasz Bank na swoim urządzeniu mobilnym!

Aplikacja mobilna NASZ BANK umożliwia:

  • swobodny i bezpieczny dostęp do usług Banku na urządzeniach mobilnych,
  • wygodną mobilną autoryzację (zastępującą kody SMS) dyspozycji w bankowości internetowej,
  • otrzymywanie powiadomienia PUSH o stanie twoich rachunków i operacjach (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji),
  • logowanie przy pomocy kodu PIN lub odcisku palca
  • weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
  • lista rachunków, lokat, salda, informacje,
  • lista kredytów, opis, harmonogramy spłat,
  • historia operacji, filtrowanie, wyszukiwanie,
  • przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US,
  • przelewy QR (płatności bez wpisywania danych),
  • geolokalizacja (wyszukiwanie bankomatów i placówek Banku).

 

Jak zainstalować aplikację mobilną "Nasz Bank"


 

 Dla systemu Android:

  1. Zaloguj się na swoim urządzeniu do sklepu Google Play i następnie wyszukaj i zainstaluj aplikację „Nasz Bank

  2. lub kliknij w poniższy obrazek

    AM logo

Potrzebujesz więcej informacji?
- przeczytaj "Przewodnik użytkownika (dla systemu Android)".


 

Dla systemu iOS (urządzenia Apple):

  1. Zaloguj się na swoim urządzeniu do sklepu AppStore i następnie wyszukaj i zainstaluj aplikację „BS Żywiec - Nasz Bank

  2. lub kliknij w poniższy obrazek:
    bs zywiec nasz bank appstore

Potrzebujesz więcej informacji?
- przeczytaj "Przewodnik użytkownika (dla systemu iOS Apple)".

 


Jak aktywować aplikację?

Krok 1. Uruchom aplikację 

  • Wpisz swój identyfikator bankowości internetowej,
  • zdefiniuj nazwę użytkownika,
  • dodaj urządzenie mobilne w bankowości internetowej

Krok 2. Ustal e-PIN 

  • e-PIN będzie potrzebny do logowania do Aplikacji oraz do zatwierdzenia transakcji

Krok 3. Dostosuj domyślne limity transakcji

  • ze względów bezpieczeństwa domyślnie ustawione limity transakcji wykonywanych w Aplikacji Mobilnej możesz zmienić samodzielnie w systemie "Internet Banking" lub poprzez kontakt z pracownikiem banku

Krok 4. Korzystaj z aplikacji 

  • dostosuj ustawienia do swoich potrzeb, np. dostosuj informacje widoczne przed zalogowaniem
  • możesz dodać aktywację przy pomocy odcisku palca

 

Uwaga:

  • Po zainstalowaniu i aktywacji Aplikacji zamieniony zostanie sposób autoryzacji transakcji z haseł SMS na autoryzację mobilną.
  • Jeśli korzystając z aplikacji chcą Państwo nadal korzystać z autoryzacji SMS zamiast autoryzacji mobilnej, konieczny jest kontakt z Bankiem.

 


Jeśli masz niestandardowe pytanie związane z Aplikacją Mobilną "NASZ BANK", napisz do nas: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.