Aplikacja Mobilna “Nasz Bank”

NASZ BANK to nowoczesna aplikacja mobilna dla użytkowników serwisu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Żywcu.

Umożliwia ona korzystanie z usługi bankowości internetowej na urządzeniach mobilnych typu smartfon i tablet pracujących na systemie Android oraz Apple iOS.

Jeśli chcesz bezpiecznie i wygodnie korzystać z usług Banku na urządzeniach mobilnych, nie czekać na SMS-y, szybko i bezpiecznie autoryzować dyspozycje, pobierz i uruchom aplikację Nasz Bank na swoim urządzeniu mobilnym!

Aplikacja mobilna NASZ BANK umożliwia:

  • swobodny i bezpieczny dostęp do usług Banku na urządzeniach mobilnych,
  • wygodną mobilną autoryzację (zastępującą kody SMS) dyspozycji w bankowości internetowej,
  • otrzymywanie powiadomienia PUSH o stanie twoich rachunków i operacjach (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji),
  • logowanie przy pomocy kodu PIN lub odcisku palca
  • weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
  • lista rachunków, lokat, salda, informacje,
  • lista kredytów, opis, harmonogramy spłat,
  • historia operacji, filtrowanie, wyszukiwanie,
  • przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US,
  • przelewy QR (płatności bez wpisywania danych),
  • geolokalizacja (wyszukiwanie bankomatów i placówek Banku).

Jak zainstalować aplikację mobilną "Nasz Bank"

 Dla systemu Android:

  1. Zaloguj się na swoim urządzeniu do sklepu Google Play
  2. Wyszukaj i zainstaluj aplikację “Nasz Bank
  3. Możesz również skorzystać z poniższego linka:
    pobierz z Google Play

Dla systemu iOS (urządzenia Apple):

  1. Zaloguj się na swoim urządzeniu do sklepu AppStore i następnie wyszukaj i zainstaluj aplikację „BS Żywiec – Nasz Bank
  2. lub kliknij w poniższy obrazek:
  3. Możesz również skorzystać z poniższego linka:


Jak aktywować aplikację?

Krok 1. Uruchom aplikację (Wpisz swój identyfikator bankowości internetowej, zdefiniuj nazwę użytkownika, dodaj urządzenie mobilne w bankowości internetowej).

Krok 2. Ustal e-PIN (e-PIN będzie potrzebny do logowania do Aplikacji oraz zatwierdzenia transakcji).

Krok 3. Korzystaj z aplikacji (dostosuj ustawienia do swoich potrzeb, np. dostosuj informacje widoczne przed zalogowaniem lub dodaj odcisk palca).

Uwaga! Po zainstalowaniu i aktywacji Aplikacji zamieniony zostanie sposób autoryzacji transakcji z haseł SMS na autoryzację mobilną.

Jeśli korzystając z aplikacji chcą Państwo nadal korzystać z autoryzacji SMS, konieczny jest kontakt z Bankiem.

Pytania i odpowiedzi

Pobranie i korzystanie aplikacji Nasz Bank jest bezpłatne. Nawiązuje ona jednak połączenie z Internetem i należy sprawdzić jakie opłaty nalicza operator sieci komórkowej za transmisję danych.

Użytkownik może aktywować aplikację na maksymalnie czterech urządzenia jednocześnie. Należy jednak pamiętać, że zalogowanie się na jednym urządzeniu spowoduje zakończenie sesji na wszystkich pozostałych.

Informacje można odczytać w systemie bankowości internetowej Ustawienia -> Kanały dostępu i urządzenia -> wyświetlone są nazwy urządzeń mobilnych.

Tak, w historii rachunku będą widoczne wszystkie transakcje wykonane w aplikacji Nasz Bank.

W przypadku zmiany telefonu na inny, należy na nim zainstalować i aktywować aplikację.
Poprzednio powiązane urządzenie należy w bankowości internetowej odłączyć od konta (Ustawienia -> Kanały dostępu i urządzenia -> Usuń urządzenie).

W przypadku utraty np. telefonu, należy w serwisie bankowości internetowej usunąć powiązane  urządzenie (Ustawienia -> Kanały dostępu i urządzenia -> Usuń urządzenie).

Ustalenie kodu e-PIN odbywa się w momencie aktywacji aplikacji, lub z poziomu Ustawienia à Zmień e-PIN.

Kod e-PIN jest znany tylko i wyłącznie użytkownikowi aplikacji, nie jest nigdzie rejestrowany i nie ma możliwości jego przypomnienia. W sytuacji, gdy nie mamy włączonej mobilnej autoryzacji i logujemy się do systemu bankowości internetowej hasłem z SMS należy usunąć urządzenie mobilne w bankowości internetowej i ponownie aktywować aplikację. Natomiast jeśli mamy włączony sposób autoryzacji na autoryzację mobilną, wówczas należy zgłosić się do banku w celu zmiany sposobu autoryzacji na hasła SMS.